Vem är jag egentligen?

Det finns en sak jag funderat på den senaste tiden, och det är "vem är jag egentligen?". Absolut en intressant fråga, men inte alldeles för lätt att besvara.

Innan var jag världsbäst på att lägga på en fasad, som visade att jag var okej. Och jag tror faktiskt jag lyckades lura många och även mig själv om mitt mående . Det funkade okej,
tills den dag då kroppen sa ifrån. Och det är först nu, som jag tillåter mig själv att ha "up and downs", utan att behöva låtsas som ingenting.

Mår jag dåligt - då är jag ledsen,
är jag glad - skrattar jag av hela mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Linn

man måste ha up and downs. Annars blir det ju tråkigt att vara glad. Man måste också ha problem för att kunna inse hur lycklig och bra man kan ha det :D

2008-04-14 @ 18:29:45
URL: http://linnwahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0