Helgen

Ännu en helg har passerat förbi, och jag känner mig nästan lika trött som i fredags. Har dock bara en lektion imorgon, så det känns himla skönt. Nedan följer en kort summering av helgen...

I fredags hade jag bara en lektion, Matte C mellan kl. 8.10 - 9.40. En alldeles lagom lång skoldag måste jag säga! På kvällen blev det utgång :) Började hos Linn, och fortsatte sedan till KM och BistroBar. Träffade en massa kända ansikten måste jag säga :) Roligast var nog när en förvånad Maja hittade mig på dansgolvet inne på BistroBar.

Vaknade redan kl. 9 på lördagsmorgonen och kände mig inte allt för pigg. Gjorde frukost till Carro, som den otroligt snälla kompis jag är ;) Resten av dagen blev mycket slapp.

Idag har jag varit på förhandsvisning av en Disney-film, med bror, Linda och Maria. Bolt hette filmen, och den var rätt söt :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jo, som den otroligt snälla kompis du är :P Det var ju Berit som fixade halva :P Haha :)

2008-12-08 @ 17:20:21
URL: http://missflumm.blogg.se/
Postat av: hanna

det var kul att träffa dig på km :) vi borde ta en fika någon dag =)

2008-12-09 @ 18:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0