Kaffeproblem

Jag är 18 år och tycker fortfarande att kaffe smakar apa. Hur länge anses man vara normal om man tackar nej till kaffe? Te är inte heller någon favorit, men visst går det att trycka ner en kopp om det känns absolut nödvändigt.

På alla de arbetsplatser jag har besökt har personalen pratat om kaffe; vem som brygger godast, hur många koppar man dricker om dagen, vems tur det är att köpa osv. Under en praktik försökte jag mig på en latte, tänkte att mjölken både skulle kyla ner värmen och göra smaken mer barnvänlig. Jag hade fel, jag brände upp halva käften på den där osmakliga drycken.


Länge leve Mer!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha! Håller med dig totalt! ;)

2008-12-30 @ 17:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0