Flytt och dålig uppdatering

I torsdags flyttade vi till sommarstugan, varav den dåliga uppdateringen. Men nu är jag i alla fall hemma i lägenheten och har tillfälle att skriva ett par rader här.

Helgen var helt underbar, så skönt med det fina vädret och grillning. Älskar verkligen att bo ute på "kollo" när vädret är som det har varit de senaste dagarna. Allt blir liksom mycket enklare, trots att jag saknar datorn och möjligheten att kunna duscha hur länge jag vill.

I natt sov Carro över här, eftersom vi hade besök av David och Oskar igår. Det blev en tur på stan där Carro köpte ny mobil, pizza-ätande i trädgården och sminkning av grabbarna. Det sistnämda tyckte jag och Caroline var riktigt roligt, men av någon konstig anledning tyckte inte grabbarna det ;)

Nu sitter jag här och stillar mitt databeroende samtidigt som jag väntar på älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0