I brist på annat...

Bästa saken som händer i sommar: Kan inte bara välja en händelse, men Mallorca och 18-årsdagen ser jag verkligen fram emot :)
Favoritplagg i garderoben just nu: Alla mina kjolar!
Längd: 163
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart
Sminktips till allmänheten: Lämplig fråga till en mascara-fanatiker... Byt mascara ofta och dra långsamma drag med borsten! ;)
Senast utlästa bok: ”Rebell med frusna fötter” av Johanna Nilsson
Jag tränar: Absolut ingenting!
Humör just nu: Glad :)
Jag ville bli när jag var liten: Sjuksköterska
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Fisk eller badkruka: Helt klart badkruka! Förra sommarens dopp i Sverige kan räknas på en hand.
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du nåt instrument: Keyboard och gitarr
Morgon- eller nattmänniska: Varken eller, fast måste jag välja så tar jag nattmänniska.
Sparare eller slösare: Spara! Med en ekonom till pappa lär man sig tidigt att tänka ekonomiskt :)
Tror du på mirakel: Ja, fast det beror på hur man definierar ordet.
Största svaghet: Min egen svaghet
Chips, morötter eller godis? CHIPS! :)
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Gungar du på stolen? Ja!
Gillar du att sjunga? Om jag gör? Det är det bästa som finns :)
Anser du att du är stark? Blir hela tiden starkare psykiskt, men fysiskt är jag riktigt svag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0