Bilkörning och husvisning

Idag har jag och pappa övningskört, flera månader sen sist, så det var riktigt roligt!

Vi har också varit på två husvisningar på Öland, inte för att vi ska flytta, utan för att det var kul att kolla lite. Jag fastnade särskilt för det första huset, det hade ljusa väggar och golv, trendigt kök, stora glasdörrar till garderoberna och stora fönster som gav mycket ljus till rummen. Jag skulle inte ha något emot att flytta in ett nybyggt hus som jag fick inreda själv. Fatta vad stilrent det huset skulle vara, eller vad säger du Caroline? ;)

Nu ska jag käka lite. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Caroline - en trogen ölandsbo (or not)

Move to Öland. The very best place in th world. (Ingen reklam här inte :P)

2008-03-25 @ 21:26:34
URL: http://missflumm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0