Engelskalektion

Vi ska välja ett ämne att prata om på engelska. Carro har inte bestämt sig...

Jag: "Välj nu något riktigt ämne. Ta ett samhällsproblem!"
Vår lärare Malin hör det occh säger "Det kan du ta Jenny!", vad hon inte förstår är att det var mitt förslag till Carro.
Jag: "Alltså det är Carro."
Malin ser lite frågande ut.
Jag: "Samhällsproblemet..."

Lyssnar man med ett halvt öra kan man lätt tro att jag tycker att Caroline är ett samhällsproblem, hahaha. Så menade jag inte, men skoj blev det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Samhällsproblemet i egen hög person

jaa joo de var dagens faktiskt :P men nu blev det ju ett annat ämne sen. Jag är ju inte så "samhällsinriktad" som du är jempan. :)

2008-03-18 @ 18:46:29
URL: http://missflumm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0