Popcorn

Tänkte kvällen till ära äta popcorn, något som i princip aldrig händer - vilket också märktes.

Eftersom tv-programmet började 20.00 hade jag lite bråttom med popcornen, vilket resulterade i att jag lät de stå på medan jag kollade på tv en stund. Inte så smart för efter en stund känner jag att det luktar bränt, och tar mig ut i köket och finner hela kastrullen med dess innehåll kolsvart! Jag blev så besviken! Men inte skulle detta få förstöra min tv-kväll så jag lämnade den brända kastrullen och gick och satte mig vid tv:n. Lite senare hör jag pappa svära över kastrullen, popcornen hade tydligen bränts fast rikigt rejält. Haha, stackars honom som fick stå och skura kastull när det var jag som använt den, men jag hade ju faktiskt viktigare saker för mig ;)

Kommentarer
Postat av: Hanis

mmmm i want popcorn!

2008-03-26 @ 22:12:56
URL: http://hanisbananis.blogg.se/
Postat av: Hedda

stackarn, jag hatar när man är jättesugen på popvorn så bränns som:(

2008-03-26 @ 22:13:37
URL: http://thefreshmakers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0