Städa

Jag fick ett ryck i morse när jag såg hur stort behov vårt hem var av en städning, så nu har jag dammsugit hela lägenheten. Mycket duktigt om jag får säga det själv, mamma kommer bli överlycklig, eller i alla fall glad ;) Dessvärre gick ryggen åt skogen, så nu gör det ont igen. Typiskt när ryggskottet var på väg att bli bättre, så ska jag sabba det.

Nu väntar jag på Ida, vi ska in till stan och käka. När jag berättade det för pappa tyckte han att han och mamma också skulle äta ute så att "vi slapp laga mat". Lägg märke till "vi", jag menar hur ofta händer det att han lagar mat liksom? Haha, lite roligt faktiskt.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ha en bra dag 8)

2008-03-28 @ 13:04:14
URL: http://www.nineintheafternoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0