Sthlm

I morgon bär det av till Sthlm, bo på hotell, shoppa, se genrepet av melodifestivalen och träffa kusinerna :) Helt underbart ska det bli!

Packade klart det sista för en stund sen och satte mig i köket för att måla naglarna, och jag hade verkligen underhållning under tiden. Och nej, jag varken pratade i telefon, lyssnade på musik eller såg på tv. Min pappa hade nämligen mycket stora problem med sin packning, trots att han har snyggast kläder av oss alla i familjen. Helt otroligt att det kan ta dubbelt så långt tid för honom att packa, och då slipper han ändå slänga ner allt smink och sådant som jag alltid behöver. Många roliga kommentarer slank i alla fall ut ur hans mun och det var riktigt roligt.

Nu blir det mest slapp tills kl. 22 då jag ska se en debatt där bl.a. Blondinbella medverkar. Alla har olika åsikter om Isabella, men man kan aldrig ta ifrån henne att hon är en grymt smart affärskvinna. Idag medverkar tjejen i två tv-program, plus att hon finns på förstasidan i en tidning, inte illa med tanke på hennes ålder. Jag är helt klart imponerad!

Jag hoppas alla får en bra helg, för det tänker i alla fall jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0