Var går gränsen?

Tidigare i veckan pratade jag och Carro om hur olika vi människor ser på vad som är privat och vad som man kan prata om. Det är egentligen en ganska intressant fråga, för alla är vi olika. En del människor delger sitt livs historia innan man knappt lärt känna varandra, medan vissa håller mycket hårt i det innersta.

Jag tror att jag är ganska öppen egentligen, men samtidigt håller jag så mycket inom mig. Därför kommer denna blogg aldrig spegla mitt liv till 100%, jag ger er en del av min dag men absolut inte allt. Det är för privat.

Vad tycker ni? Var går gränsen?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Samma här, min blogg kommer ju aldrig gå på djupet :P men det vet du ju redan. Men jag tycker faktiskt så att jag behöver inte skriva om sånt, jag skriver vad jag gör och om småroliga grejer, och det gör jag för min egen skull, för att jag blir nöjd av att skriva om sånt. Inte om negativa grejer, som problem och gräl osv.
Där fick du dig en kommentar! :)

2008-03-29 @ 19:42:58
URL: http://missflumm.blogg.se
Postat av: Linn

Jag tycker man sätter sin egna gräns. Jag har fått kommentaren att jag är för privat på tex min blogg. Men då ska den personen veta hur mycket jag också egentligen håller inne. Jag skulle nog värka sjuk i andras ögon om jag berättade precis allt. Just det, lyssnaren har också en gräns. På hur mycket den egentligen vill höra! Det är inte många som har lust att höra på hela ens hela livs historia direkt ;) (oj, lång kommentar blidde det :O)

2008-04-01 @ 22:38:42
URL: http://linnwahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0