Lördag

Ett tag sedan jag skrev sist, så jag får väl göra en snabb liten uppdatering...

Igår, fredag, blev det stan med Carro och Vickan. Carro köpte en gitarr och Vickan kläder, och jag hade tänkt köpa en glass, men inte ens det lyckades jag med ;)

Efter lite shopping drog vi hem till mig med David och Oskar. Och sedan träffade vi lite annat folk och spelade kubb :)

Idag har jag och Linn sjungit på Byttan. Vi sjöng "Jag vet vad han vill" ur musikalen Chess. Rolig låt att sjunga, med lite attityd! Men Linn, han är min!! ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha vad roligt det lät :P "Carro köpte en gitarr och Vickis kläder" :P haha som om jag liksom bara gick förbi affären och tänkte att "Jaa! jag köper en gitarr!" typ värsta impulsköpet :P:P haha

2008-05-25 @ 17:57:01
URL: http://missflumm.blogg.se
Postat av: Linn

nehedu, han ÄR min :D

2008-05-25 @ 18:52:28
URL: http://linnwahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0