Fröken Åstrand

Nu är fröken Åstrand hemma igen efter sin tre veckor långa praktik i England. Dock är det bara en mellanlandning då hon redan i morgon åker vidare på semester med sin familj.

Får därför nöja mig med att prata med fröken Åstrand i telefon, vilket inte är helt fel, då vi diskuterar mycket intressanta saker ;) Vi har bl.a. bokat in en utekväll den 5 decemeber samt ett besök på Sandra då Scotts spelar där i början av januari.

Har dessutom gett Caroline lite användbara tips då hon ska åka på en sol och bad-semester. Hon har lovat mig att använda badpuffar när hon badar i poolen, solhatt när hon vistas ute samt märka upp sig med sina föräldrars mobilnummer (uti fall hon skulle komma bort)..

Jag tror minsann fröken Åstrand kommer få en riktigt trevlig semester!

Kommentarer
Postat av: MissFlumm - Fröken Åstrand

Jag uppskattar dessa värdefulla tips och ska verkligen ta till mig dem. Jag kommer sakna våra dagliga samtal jempan, sms is the shit denna veckan du! :) Om jag får någon tid över vill säga, spanjorer sägs vara väldigt trevliga...

2008-11-23 @ 21:18:41
URL: http://missflumm.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag vill också till Kalmar och ha en utekväll!

Scotts, de får man ju bara inte missa :P hehe!

2008-11-24 @ 16:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0