Carro

Det finns tillfällen då jag tycker att Carro är sötare än vanligt. Nu är ett sådant exempel, hittade nedanstående text på hennes blogg alldeles nyss...

"Jenny älskling, jag är ledsen för att jag sabbade Stockholmsreseplanerandet med att först glömma och sedan komma på att resan krockar med Joans konfirmation. Men se det ljusa i mörkret: du sparar in 1500 kr (och mer, med din shoppinginställning) och du slipper att dela säng med mig. (Vilket är skitsnack för jag vet att du vill :P). Och just det, det var ju bra att du blev besviken och bakade för du fick ju en god sockerkaka på köpet... "

Kommentarer
Postat av: Malin

Okej! Det är ju en bit =/

Ja, jag är i Stockholm rätt ofta. I höstas var jag där jätte ofta. Jag har även haft praktik där så jag bodde där under 3 veckors tid :)

2009-04-08 @ 21:53:07
URL: http://malinpeersson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack, jag vet! :) men jag är alltid söt :)

2009-04-10 @ 13:53:50
URL: http://missflumm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0