Förberedelser

Retat mamma till vansinne nästan, genom att få utbrott på den nymålade franska manikyren som jag råkade sabba lite när vi käkade lunch. "Om naglarna är ditt största beskymmer på nyårsafton tycker jag att du ska vara nöjd" - och jag måste faktiskt erkänna att hon har en viss poäng. Det är ju inte jag som ska spendera hela eftermiddagen i köket för att fixa nyårsmiddag.

Själv tänker jag vila mig i form innan det är dags att hoppa in i duschen. Eventuellt blir det till att ta fram hårfönen för att få naglarna att torka ordentligt, så de inte blir ännu mer förstörda. Behöver jag säga att mamma himlade med ögonen när hon hörde detta? Haha, årets sista dag, kan till och med jag tillåta mig att vara lite fåfäng...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jenny, nu har jag än en gång tryckt mig in här och sett att det inte finns någon uppdatering. Seriöst, blogga människa :)

2010-01-24 @ 17:08:02
URL: http://missflumm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0