Godbitar från Carros blogg

När jag har tråkigt brukar jag läsa igenom delar av Carros bloggarkiv, och har precis hittat några godbitar från 2009 som fröken Åstrand publicerat på sin blogg.

"Älskling, jag är tvungen att blogga om det här....

Om ni trodde jag var korkad....

Idag får jag reda på att en av mina närmaste kompisar, nämligen Fröken Karlsson har gått ut för att köpa kontantkort till mobilen. Så hon gör det, kommer hem med ett Telia Refill-kort men inser att hon inte alls ringer med Telia, utan med Telenor."


"Godbitar från kvällen

- "Ja, Berit, det är ju ingen tvekan om vem som har den kortaste klänningen här idag, eller hur?"
Jenny ser menande på min svarta klänning och Berit svarar:
- "Jamen Jenny, du får väl ta och dra ner din klänning lite!"
Haha ÄGD.

 

- "Det har aldrig legat en tjej i min säng förut."
Snillen spekulerar på lesbianer och sånt shit när vi har vårt vanliga eftersnack vid 3-hugget..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0