Födelsedagsfirande

Igår var det kalas för Totte som fyllde 25. Under middagen kom vi in på ämnet lögner och hur ofta vi faktiskt ljuger under en dag. Det kan exempelvis vara när vi säger att någon har en snygg tröja (fast den är fruktansvärt ful) eller när vi säger att vi inte är arga (men i själva verket är riktigt förbannade!). Det är rätt sjukt egentligen att våra liv bygger på så mycket lögner.

När jag nu ska berätta om den goda maten vi fick igår, vill jag passa på att flika in att det verkligen kommer från hjärtat (Anette läser ju som sagt min blogg!). Måste helt ärligt varit den godaste lasagne jag ätit, och den slår mammas med hästlängder!

Hur som helt blev det en riktigt trevlig kväll!


Precis som Carro slänger jag in egobild tagen i vår något renare spegel!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack älskling, underbart när folk klagar på ens speglar :P Ska genast gå och tvätta den!

2009-02-15 @ 16:59:41
URL: http://missflumm.blogg.se/
Postat av: hanna

åå vad fin du blev i håret sen du klippte dig. supersnyggt! :)

2009-02-16 @ 14:39:38
Postat av: Nettan

Tack Jenny, det värmde! Kul att du var vår gäst!

2009-02-17 @ 15:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0