Torsdag

Jag har nästan hostat sönder mina revben. Det onda höll mig vaken i natt, så jag är helt slut nu. Det känns ungefär som att ha ryggskott fast smärtan sitter på revbenen. Varje hostning känns som ett hårt slag i magen och kommer jag i fel läge med kroppen vill jag bara skrika.

 

Men inte hade jag tänkt ägna hela inlägget åt att klaga, det har ju faktiskt hänt en del bra saker idag också. Efter skolan tog jag mig in till stan för att besöka frisören. Elin som klipper mig är så himla go, och det kändes underbart att sjunka ner i massagestolen samtidigt som hon tvättade mitt hår. Nu är håret betydligt kortare, vilket känns jätteskönt.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Döda mig inte för den senaste kommentaren, vi ska ju på fika idag och du har redan skrivit in mej i schemat. ;) Trevligt gumman! Snart har vi lov, vet du vad det innebär? :)

2009-02-13 @ 13:01:47
URL: http://missflumm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0