Stockholmsresan

Blev ingen uppdatering igår, eftersom Carro och jag hamnade på en inhyrd buss utan eluttag till datorn. Trodde jag skulle bli tokig på Swebus Express, så rörigt var det på centralen och hela vägen hem. Lyckades även sumpa min mp3 på bussen, inte så bra kanske...

Tänkte börja med att berätta om lördagen, då det inte blev någon blogguppdatering. Efter en god frukostbuffé gav vi oss ut på stan, där det blev lite shopping. Sedan fick Caroline den fantastiska idén att vi skulle gå (!) till Hornsgatan, det skulle tydligen inte ligga så långt från Gamla Stan menade hon. Det var en ganska stor felbedömning från fröken Åstrands sida, då vi fick gå ca. 5 km för att kolla på balklänningar till henne. Men eftersom jag är en sådan trogen vän följde jag snällt med ;)

På kvällen åt vi på Jensens, vilket var lika trevligt som vanligt. Gott grillspett och mjukglass-buffé till efterrätt. Sedan blev det utgång, och vi hamnade på Toxic. Blev en rolig kväll, och vi fick trevligt sällskap också. Satt och snackade i hotellbaren till kl. 5, så det blev en ganska lång natt.

Söndagen spenderades på hotellet och sedan på bussen hem. Var ganska sliten då ska jag villigt erkänna.

Måste tacka Carro för en underbart rolig helg! Det finns ingen som du, och det tror jag nästan du vet vid det här laget.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Naaw älskling :)

2009-02-26 @ 09:37:59
URL: http://missflumm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0