Shopping

Jag är ingen klädintresserad tjej, vet nästan inget om mode. Dock älskar jag smink. Detta underbara underverk som gör att jag vågar kolla mig i spegeln trots en dålig dag.

MEN, idag drabbades jag av den där shoppingglädjen som bara klädfanatiker kan uppleva och beskriva. Lyckan var total när jag hittade en jättefin svart klänning och ett svart linne med spets på. För en liten stund förstod jag att kläder faktiskt kan vara riktigt roligt. När en sådan känsla drabbar en kan man nästan (bara nästan) acceptera att ens mor vid två tillfällen öppnar provhyttsdörren samtidigt som man står där inne och byter om.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skrämmande vilken effekt jag har på folk! du är ju på gång att bli precis som mej! :) Underbart med shopping :) Det dubbla kärleksbudskapet handlar fan inte om gud, det handlar om att älska KLÄDER :D Det du!

2009-01-22 @ 21:40:36
URL: http://missflumm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0