Förhållningsorder


Jag och Carro

Pratade i telefon med Carro i eftermiddags och självklart diskuterades den kommande utgången på fredag. Vid sådana diskussioner tycker jag att Carro är världens sötaste, eftersom hon seriöst börjar planera vad hon ska ha på sig nästan en vecka i förväg. Fröken Åstrand skulle börja rota i garderoben idag, så imorgon lär jag få en lång utläggning över vad hon kan tänkas ha på sig, spännande!

Eftersom vi ska på inflyttningsfest till Marcus fick jag också några förhållningsorder, så som:
- att inte skrika rätt ut
- att inte dansa på bordet
- och absolut inte bli för full!

Måste dock nämna att ovanstående saker inte är något jag sysselsätter mig med varje helg, trots att man lätt kan tro det. Jag skulle istället säga att Caroline har en ganska livlig fantasi! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan! Jag vet inte om du försökt gå in på min blogg. Det har hänt lite saker -s å jag har bytt blogg. malinpeersson.blogg.se



Kram

Malin

2009-03-10 @ 15:23:08
URL: http://malinpeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0