Problem

Något har hänt, men jag vet inte vad. Jag har tänkt på det i flera dagar, och det stör mig verkligen. Det går inte över och jag vet inte hur problemet ska lösas.

 

Jag kan nämligen inte läsa Blondinbellas blogg längre, ser bara texten som berättar för mig att sidan inte kan visas. Det här är, som vissa säkert förstår, en stor tragedi för mig som maniskt följer denna blogg.

 

Funderar på vad som kan ligga bakom detta problem, då det fungerar alldeles utmärkt att läsa bloggen i skolan. Jag tänker definitivt gå till botten med detta problem, dvs. jag ska fråga min intelligenta bror.

 

Uppdatering följer…(Och snälla, ta inte detta inlägg allt för seriöst!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0