Stor människa i liten kropp

Idag har vi haft religiondag, med föreläsningar från olika rörelser. Det bestående minnet från dagen kommer definitivt vara föreläsningen om nyandlig filosofi, där föreläsaren berättade saker om oss i klassen.

Vi fick dra varsin lapp med ett nummer på och sedan samlades alla lappar in. Föreläsaren drog sedan slumpvis en lapp och började berätta om personen utan att veta vem i klassrummet det var. Första personen han berättade om var Carro och jag bara gapade, han satte liksom allt!

Om mig sa han bl.a. att jag tyckte det var viktigt att ha ett fint hem, att jag kommer lägga mycket tid på att hjälpa människor i framtiden och att jag var en stor människa i en liten kropp.

Det har verkligen varit en dag med mycket nya intryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0