Måndag

Haft en rolig eftermiddag tillsammans med två av mina favoritbrudar, Carro och Maja.
Ibland finns det inget bättre än att sitta och prata, och dessutom skratta så hela hjärtat ler. Hoppas ingen hörde oss bara, för det vi sa var nog inte menat för allas öron, haha!

Det inträffade dessutom en trevlig liten glassincident...
"Faaaaaaan! Glass på jackan. Hämta en servett Carro! Nu! " 
(Carro går i snigelfart iväg och hämtar ett par servetter...)
"Tar det så här lång tid när du jobbar som servitris också?! Synd om de som får vänta typ tre år på sin mat, bara för att du inte orkar lyfta på fötterna..."


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är för att du är så himla speciell för mig så du måste ha specialbehandling :) Fattar du väl :P

2009-05-06 @ 21:06:43
URL: http://missflumm.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det är för att du är så himla speciell för mig så du måste ha specialbehandling :) Fattar du väl :P

2009-05-06 @ 21:06:53
URL: http://missflumm.blogg.se/
Postat av: Anonym

" min dyra everest-jacka! aaaah!" jenny, din lilla märkesnörd:D

2009-05-06 @ 22:21:15
Postat av: Anonym

" min dyra everest-jacka! aaaah!" jenny, din lilla märkesnörd:D

2009-05-06 @ 22:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0