Min dator har dött!

När jag skulle starta datorn för någon timme sedan hände ingenting. Absolut ingenting! Desperat ropade jag upp pappa som fick i uppgift att "fixa datorn". Jag var fortfarande ganska lugn (eller nja, jag var bara skitförbannad...), vilket snabbt förändrades då inte han heller lyckades starta datorn.

Pappas nya bärbara jobbdator som är kopplad till routern fungerade inte heller, och jag insåg snabbt att det skulle bli en datorfri helg. Jag var nästan helt förstörd tills det att pappa kom på tanken att koppla Internet-sladden till den bärbara, vilket fungerade och därmed räddade mitt humör (och även resterande familjemedlemmars).

Jag vet inte hur det blir med datorn, om bror lyckas få den att starta igen eller inte. Dock är jag väldigt tacksam för vår externa hårddisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0