Grattis hjärtat!

Idag fyller Carro år, och det kan ju ingen ha missat, eftersom denna födelsedag har det tjatats om i cirka tre månader. Och nu äntligen är den här…

 

Jag ringde precis till Carro för att gratulera henne på födelsedagen och välkomna henne in i 19-årsklubben, som genast innebär att man blir tre gånger så mogen och klok (precis som jag är alltså…). Dock blev jag lite orolig när jag fick höra vad hon höll på, hon var nämligen i full fart med att putsa sin brors fönster (!). Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig i hela mitt liv putsat ett enda fönster och jag skulle definitivt inte göra det på min födelsedag. Stackars tjej, hon har för mycket fritid! Eller om sanningen ska fram, hon har en mamma som faktiskt kan vara stolt över henne ;)

 

Ikväll har jag hört från fröken Åstrand att det kommer bli en hejdundrandes utgång, vilket självklart ska förstärkas och uppmuntras av mig. Det är ju inte varje dag världens bästa Caroline fyller år, så nu jävlar peppar vi fröken Åstrand!

 

Grattis på födelsedagen hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0