Helgen

Tror att jag har upplevt min längsta och mest händelserika helg någonsin. I fredags var det middag hos mig, som vi toppade med en utgång. Somnade sent i hopp om att jag skulle få sova ut hyffsat på lördagsmorgonen, men jag hade fel, kl. 07.00 ringde jobbet och frågade om jag kunde hoppa in. Så det var bara att kliva upp, bita ihop och glömma hur trött jag var.

Jobbade 18 timmar i lördags, sen hem och sova alldeles för lite för att sedan gå på att igen söndag morgon. Kl. 08.30 slutade jag i morse, och jag tror aldrig att det har känts så skönt att komma hem som det gjorde i morse.

Och vet ni? Scotts spelade ju på Sandra i lördags och jag var där med en brukare och nu har jag kramat Scotts-Henke! (Nu är du allt lite avundsjuk Carro?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0