5 saker jag stör mig på

- Människor som sätter i system att alltid komma 10 minuter för tidigt, säger jag kl. 18 menar jag inte 17.50 liksom...

- Reklamen på Spotify (är för snål för att skaffa premium, haha).

- Människor som bara pratar om sig själva, som inte har förmågan (viljan?) att prata om något som inte har med dem själva att göra. Hur svårt är det egentligen? Och hur ego får man vara?

- Cykla i regn och motvind.

- Människor som tar en plats i ens hjärta, och sen bara försvinner...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Me love u baby :) Även om jag är på andra sidan klotet! Du är och kommer alltid att vara den enda för mig, haha!



(Ja, jag är lesbisk på deltid...)

2010-03-23 @ 06:45:56
URL: http://missflumm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0